Masz doświadczenie w marketingu, PR, grafice, video, copywritingu lub projektowaniu? Chcesz wykorzystać swoje umiejętności, aby pomóc organizacjom non-profit? – Weź udział w społecznym hackathonie, podczas którego powstaną skuteczne kampanie marketingowe dla lokalnych NGO.
Spotykają się raz w roku na uroczystym pikniku. Są nie tylko z Wrocławia, przyjeżdżają z całej Polski – z Warszawy, Krakowa, Łodzi, Gliwic, Tarnowskich Gór, z miejscowości na Dolnym Śląsku. Wspólnie biesiadują, grają w zręcznościowe gry, tańczą i jedzą (rzecz jasna ciasta według dawnych receptur). Piknik odbył się jeszcze w ostatnich dniach lata, ale nie mogliśmy nie pokazać Wam bajecznych strojów członków i gości „Krynoliny” – Stowarzyszenia Rekonstrukcji Historycznej i Kostiumingu.
Taki widok zdarza się niecodziennie. Dziś, w nocy z 5 na 6 października, na kilku trasach ponownie zobaczyć możemy nocne tramwaje. Przejażdżka nimi nic nie kosztuje, nie trzeba kasować biletów. Dla fotografów i miłośników komunikacji miejskiej zaplanowano fotostopy.
Pochodzą z różnych stron kraju. W trakcie wrześniowej powodzi nie zastanawiali się ani chwili. Nie zdołamy opowiedzieć o wszystkich. O wielu z nich nawet nie wiemy, bo – jak trafnie to ktoś ujął, „nie każdy bohater nosi pelerynę”. Ale wszystkim im – i każdemu z osobna – należą się podziękowania.
Nocą z 5 na 6 października 2024 r. miłośników komunikacji miejskiej czeka szczególne – podróż przez większość tras wrocławskiej sieci tramwajowej, gdy ta będzie wolna od regularnego ruchu liniowego. Ponieważ tak dzieje się jedynie w nocy – zabytkowe wagony Klubu Sympatyków Transportu Miejskiego oraz tramwaje MPK Wrocław zabiorą w podróż pasażerów właśnie o takiej nietypowej porze. Nie trzeba kasować biletów.
Fundacja Katarynka zaprasza na darmowe szkolenie świadomościowe poświęcone tematyce zdrowia psychicznego. W trakcie spotkania uczestnicy będą mieli okazję poznać asystentki zdrowienia – Izę, Lilianę i Grażynę, które jako ekspertki z własnym doświadczeniem kryzysu zdrowia psychicznego, podzielą się swoją wiedzą i perspektywą.
Reklama