Dziś Światowy Dzień Konsumenta. Zobaczcie, ostatnie zmiany przepisów. Zwroty i reklamacje

 Od stycznia 2023 r. konsumenci muszą być jasno informowani, czy podmiot oferujący na platformie towary, usługi lub treści cyfrowe jest przedsiębiorcą czy osobą fizyczną.
W tym drugim przypadku dowiedzą się także, że w tej relacji nie mają zastosowania przepisy chroniące konsumentów np. możliwość odstąpienia od umowy.
Platforma musi też informować, jak się podzieliła ze sprzedającym obowiązkami związanymi z realizacją umowy. Tomasz Hołod
Przesuń zdjęcie palcem
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze

Od stycznia 2023 r. konsumenci muszą być jasno informowani, czy podmiot oferujący na platformie towary, usługi lub treści cyfrowe jest przedsiębiorcą czy osobą fizyczną.

W tym drugim przypadku dowiedzą się także, że w tej relacji nie mają zastosowania przepisy chroniące konsumentów np. możliwość odstąpienia od umowy.

Platforma musi też informować, jak się podzieliła ze sprzedającym obowiązkami związanymi z realizacją umowy.

Reklama