„Chciałem kupić bilet na pociąg w kasie na dworcu w Oleśnicy, nie miałem gotówki, a terminal właśnie się zawiesił, pociąg przyjedzie za kilka minut, a kasjerka informuje mnie, że może to potrwać nawet 20 minut. I co tu wtedy zrobić?” – na taki problem natknął się nasz czytelnik Paweł z Wrocławia. Kasa na oleśnickim dworcu należy do Przewozów Regionalnych i jest w niej możliwość płatności kartami płatniczymi. Zapytaliśmy zatem rzecznika spółki, co należy zrobić w sytuacji, w jakiej znalazł się pan Paweł.
– Pasażer powinien otrzymać w kasie poświadczenie o niemożności wystawienia biletu i z takim dokumentem należy zgłosić się do obsługi pociągu – wyjaśniła nam Marta Milewska z Przewozów Regionalnych. – Konduktor wystawia nam na tej podstawie wezwanie do zapłaty, opiewające na sumę równą cenie biletu. – Kwotę tę należy uiścić np. przelewem w ciągu siedmiu dni – dodaje M. Milewska.
arc