– Na razie uwag wpłynęło niewiele, ale zwykle tendencja jest taka, że uczestnicy konsultacji czekają na ostatnie dni – mówi Tomasz Ossowicz, dyrektor Biura Rozwoju Wrocławia. Jeszcze do 22 stycznia można składać listownie lub mailowo uwagi i propozycje dotyczące projektu uchwały o Parku Kulturowym we Wrocławiu.
Do tej pory wpłynęły propozycje od mieszkańców, firm znajdujących się na terenie parku jak również przedsiębiorstw zajmujących się reklamą. – Po spotkaniach z firmami reklamowymi widać dużą otwartość i chęć znalezienia się w nowych propozycjach działania Parku Kulturowego – mówi Ossowicz. – Zależy nam na opinii każdego, dlatego zachęcamy, aby wykorzystać ostatni tydzień do wyrażenia swojego zdania – dodaje. Najczęściej firmy postulują o złagodzenie przepisów dotyczących reklam wielkopowierzchniowych. – Są już także bardzo konkretne propozycje, takie jak zmiana wzoru słupa ogłoszeniowego i ten wniosek także będziemy analizować – dodaje dyrektor BRW. Pojawiały się także bardzo pozytywne głosy mieszkańców o tym, że jest to dobry pomysł i warto go podejmować.
arc