– Patryk Załęczny przez ostatnie tygodnie w Śląsku Wrocław stał na czele połączonych działów marketingu i sprzedaży oraz komunikacji. W tym czasie nastąpiła zauważalna poprawa jakości bezpośredniej komunikacji klubu z kibicami, wzmocniona szeregiem dobrze odbieranych akcji promujących wydarzenia sportowe z udziałem drużyn Śląska. Stąd jestem przekonany, że sprawdzi się także na nowym stanowisku. Do pana Załęcznego będą również należały decyzje dotyczące doboru współpracowników w klubie. Śląsk to wielka marka i ważna część tożsamości naszego miasta – mówi Jacek Sutryk, prezydent Wrocławia.
Zmiany z ostatnich tygodni poskutkowały znaczącym zwiększeniem zainteresowania spotkaniami piłkarskimi klubu oraz rosnącą frekwencją na meczach pierwszego zespołu na poziomie blisko 19 tysięcy widzów, co jest trzecim wynikiem w Polsce.
W Śląsku Wrocław chcemy tworzyć mosty a nie stawiać bariery. To jest klub o bogatej tradycji. Chcemy, by był to zespół plasujący się na wysokich lokatach sportowych i jednocześnie organizacja otwarta na i dla kibiców oraz na dialog z nimi. Ważna dla lokalnej społeczności Wrocławia i regionu. W taki sposób działamy w ostatnich tygodniach i tak będzie nadal. Chcemy, byście byli dumni z kierunku, w którym zmierzamy i sposobu, w jaki budujemy markę naszego klubu.Patryk Załęczny, nowy prezes Śląska Wrocław
Kim jest Patryk Załęczny, nowy prezes Śląska Wrocław?
Droga zawodowa Patryka Załęcznego w przeszłości już prowadziła do Śląska Wrocław. Pracował on w klubie w latach 2013-16, najpierw w biurze prasowym, następnie w dziale marketingu i sprzedaży. Po odejściu ze Śląska łączył obowiązki pracownika lokalnej rozgłośni radiowej, rzecznika Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, a także współpracował z Uniwersytetem Wrocławskim, gdzie prowadził zajęcia z zakresu PR-u w sporcie.
Przez kolejne lata współpracował także z Departamentem Prezydenta Urzędu Miejskiego Wrocławia i pracował m.in. w biurze prasowym Urzędu, Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej czy Aquaparku. Ostatni rok spędził jako dyrektor ds. komunikacji i PR we wrocławskim TBS-ie.